miercuri, 16 noiembrie 2011

Samsung Wave - Modem Internet pentru Laptop sau PC


            Smartphone-urile Samsung Wave pot fi folosite si ca modem de Internet pentru Laptop sau PC. Pentru aceasta trebuie sa aveti in telefon o cartela SIM pe care sa aveti activ un serviciu de Internet de la operatorul dumneavoastra de telefonie mobila. De preferat este sa aveti un abonament de Internet cu trafic inclus, deoarece costurile pentru un abonament in care se plateste orice trafic facut, poate fi foarte mare si nu este recomandat sa-l folositi.
       Pentru a putea avea Internet pe Laptop sau PC trebuie sa accesati meniul telefonului - Settings > Connectivity > USB > Internet sharing >Set, dupa care conectati prin cablu USB smartphone-ul Samsung Wave la PC sau laptop. Odata introdus PC sau laptopul o sa vrea sa instaleze "Internet Connection Manager", daca nu il aveti deja instalat, pe care trebuie sa-l instalati.

Dupa ce se termina de instalat, restartati PC-ul si deconectati telefonul. Apoi urmati dinou primii pasi si reconectati telefonul la PC si va aparea urmatoarea imagine :
Rulati ICM_manager.exe dupa care va aparea urmatoarea pagina, unde eu am selectat Romania si singurul operator care era disponibil, Orange si pasati NEXT. (eu am folosit o cartela SIM de la un modem RCS&RDS si se pare ca nu conteaza).
Dupa care va aparea urmatoare fereastra si apasati "Dial"
Gata, PC-ul sau Laptop-ul s-a conectat la Internet !! Eu am folosit un Samsung Wave II GT-S8530, pe un Windows 7, cu o conexiune 3G de la RCS&RDS. Internetul este posibil sa funtioneze mai greu pe PC daca, pe telefon faceti trafic pe internet in acelasi timp. 

4 comentarii:

  1. Spuneti-mi va rog frumos de ce nu pot conecta prin cablu usb telefonul samsung wave s8500 la PC ? Am incercat cu alt telefon identic si acela se conecteaza cu succes. Nu am avut aceasta problema pana acum o saptamana (fara samsung kies). Am descarcat aplicatia Samsung kies, am instalat-o in computer, dar nici astfel nu ma pot conecta. Daca aveti un raspuns, multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceasi problema o am si eu cu conectarea la calculator, ne puteti ajuta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceeasi problema o am si eu cu conectarea la calculator, dar se pare ca nu ne poate raspunde nimeni la aceasta intrebare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pot fi mai multe probleme :
      1. numai iti functioneaza corect cablu sau mufa USB
      2. Sistemul tau de operare numai are driverul pentru USB in functiune sau are o varianta ca nu e compatibilita in urma unui update sau a instalarii Samsung Kies
      3. Eu am observat ca windows XP nu are driverele pentru telefon si nu il vede.
      4. ma mai gandesc, poate imi vine si alta problema posibila in minte

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...