joi, 17 noiembrie 2011

Sa-mi cumpar Husa Telefon Samsung Wave ?

           Samsung Wave II, are o carcasa din metal foarte rezistenta si o parte mica de plastic care si aceasta pare destul de rezistenta. Am acest smartphone Samsung Wave GT-8530 de mai bine de 6 luni si pana acum nu m-am gandit sa protejez decat ecranul cu o folie de plastic care isi face foarte bine treaba si nu este nici scumpa, dar am observat ca am reusit totusi sa zgarai si carcasa metalica. Telefonul a facut multe salturi pe asfapt si podea in tot acest timp si cred ca este timpul sa-mi cumpar un nou accesoriu pentru telefonul Samsung Wave : husa.

      

       Pana acum nu am avut husa pentru nici unul din celelalte telefoane mobile pe care le-am avut si nu prea ma pricep ce ar fi mai bine sa-mi cumpar. Am vazut ca in principal se gasesc 2 tipuri de husa pentru Samsung Wave 8530 :  din piele sau  din gel.
       Husele din piele am vazut ca vin in mai multe modele, dar toate par sa mareasca foarte tare dimensiunea telefonului. Eu telefonul il tin in buzunarul din fata al pantalonilor si cred ca va fi foarte mare de tinut in acest buzunar cu tot cu husa si mai ales greu de scos, de bagat. Husa de piele desi cred ca ofera protectie si in cazul unor lovituri puternice, precum cea care a reusit sa zgarie telefonul, nu mi se pare totusi o alegere foarte buna pentru mine, dat fiind faptul ca nu o sa mai pot tine telefonul in pantaloni. Cred ca pentru o femei, care isi tin de obicei in geanta telefonul, este cea mai buna metoda de protectie a oricarui telefon.

      Husele gel  nu maresc foarte tare dimensiunile telefonului si as putea sa il port in buzunarul pantalonilor si dupa cum am vazut poti sa gasesti huse gel de diferite culori si imprimeuri, si astfel ii poti da si un aspect mai personal telefonului Samsung Wave. Husa de gel cred ca mai este buna si impotriva alunecari de pe suprafete. Singura problema pe care o am este ca am auzit ca aceastea se deterioreaza repede si nu ofera o prea buna protectie la  lovituri mai puternice si carcasa s-ar putea zgaria si asa.

Va rog sa-mi spuneti daca ati avut huse din gel si cum vi s-au parut, merita sa-mi cumpar una sau nu ?

6 comentarii:

  1. Da, se merita.Este o protectie in plus, mai ales la socuri neprevazute.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, cred ca o sa-mi cumpar deoarece mi-am ciobit deja partea de plastic

    RăspundețiȘtergere
  3. buna !
    as dori sa stiu de unde pot achizitiona al-3-lea model de husa silicion ..cel cu alb cu fluturasi ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai stiu de unde exact este poza si unde ai gasi acea husa, dar poti incerca pe www.okazii.ro sau http://www.zagg.com/personalize/skins.php

      Ștergere
  4. Recomand husa din gel :)

    RăspundețiȘtergere
  5. The protects do not improve very much gel measurements cellphone and I could use it in your bank account and as I saw you will discover gel pockets different shades and printing, and so you can provide a more individual and New samsung Trend. The only issue I have is that I observed it declines too easily and does not offer excellent security from strikes more powerful and covering may the begining so.



    folii si huse mobil

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...