vineri, 11 noiembrie 2011

Bada 2.0 se lasa asteptata in Romania

          Bada 2.0 este ultima versiune a sistemului de operare Bada OS creat special de Samsung pentru seria de smartphone-uri Samsung Wave.Bada 2.0 a fost lansata la Mobile World Congress în februarie 2011. In Romania inca nu este disponibil din pacate si se lasa asteptata. Deja Bada 2.0 a cucerit pe primii sai utilizatori cu o performanta mult mai buna decat predecesorul sau Bada 1.2 si multe noutati.

             Astfel Bada 2.0 include multi-tasking, Wi-Fi Direct, Near Field Communication (NFC) şi recunoaşterea vocii. Le permite utilizatorilor de smartphone-uri să experimenteze servicii avansate precum plata prin telefon, reîncărcarea cardului de transport şi file-sharing fără necesitatea unei reţele de internet. Smartphone-urile sunt din ce in ce mai folosite pentru nagivare web, bada 2.0 suportănd HTML5 si rezolvand problemele cu Player Flash, acum acesta putand sa functioneze si pentru ultima versiune, oferind astfel functionalitate si experiente web optimizate, dealtfel largind orizontul si catre televiziunile online. Prin suportarea standardului WAC 2.0, Bada 2.0 tinteste la extinderea semnificativă a comunitătii dezvoltatorilor pe care aceasta isi bazeasa succesul, deoarece aceasta este acum diferenta intre Android, iOS si Bada.
      

Prin tehnologia Ads API (Interfata de programare a aplicatiilor), dezvoltatorii bada 2.0 pot insera reclame cu usurinta,putand astfel sa castige mai multi bani prin mai multe metode.

      Si estestic Bada 2.0 arata mult mai bine.



              Prin intermediul versiunii 2.0, Samsung a demonstrat ca poate crea un sistem de operare la fel de atractiv si competitiv precum Android sau iOs si astfel sa poata crea un smartphone ieftin si performant. Samsung Apps s-a dovedit o destinatie populară de la lansarea Samsung Wave, primul smartphone bada, în iunie 2011. A primit 10 milioane de descărcări de aplicaţii în doar 3 luni şi a depăşit cifra de 100 de milioane în martie 2011. În prezent, magazinul găzduieşte aproximativ 40 000 de aplicaţii.



Samsung a lansat si 3 Smartphone-uri care au Bada 2.0 deja instalata, este vorba de :  Samsung Wave 3Samsung Wave M si  Samsung Wave Y

Bada 2.0 poate si instalat si pe Smartphone-le Samsung Wave I si Samsung Wave II. chiar daca aceasta nu a fost inca lansata si in Romania.

20 de comentarii:

  1. pentru romania cand apare , o data ceva se stie ?

    RăspundețiȘtergere
  2. BADA 2.0 - OFICIAL IN ROMANIA!!!...(in sfarsit)...Am facut un upgrade de firmware pe Wave 2 prin Samsung KIES in data de 04.02.2012.Sunt foarte multumit,il asteptam de un timp bun...am sesizat meniul superb conceput,apoi viteza mai mare,avand si flash...ar mai fi HTML 5,new SDK...multitasking..(Avand si Galaxy S ....vazand diferenta...parerea mea e ca BADA va fi un concurent serios pentru Android!)....FELICITARI BADA 2.0!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=-Itzo9nRQxQ

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut upgrade de firmware BADA 2.0 la Samsung Wave 2 prin Samsung KIES in data de 04.02.2012.Este SUPER!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. poti sa-mi spui si cum ai facut upgrade-ul?mie nu-mi merge cu toate ca i-am dat cautare prin samsung kies

    RăspundețiȘtergere
  5. Bada 2.0 pentru Samsung Wave S8500 mai apare odata? Ca o sa fim nevoiti sa schimbam tel din cauza vechimii si versiunea 2.0 tot nu mai apare...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca asa o sa facem...o sa schimbam telefonul!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am samsung wave I si cand deschid kies imi zice ca dispozitivul dumneavoastra nu accepta upgrade de software prin intermediul Kies...ceva sfaturi pareri? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. este disponibila si in romania.
    am instalat noua versiune astazi

    RăspundețiȘtergere
  9. ati reusit sa face-ti update la 2.0? curios mie nu-mi merge(((

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,a aparut.doar ce am terminat update-ul.mi-a luat 4 ore dar am reusit :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Spune-ne si noua, cum ai facut, unde l-ai gasit, spune ceva...suntem curiosi! La o adica platim cu tontii!

    RăspundețiȘtergere
  12. http://badadownload.com/2011/11/new-bada-2-0-rom-coming-soon-s8500xpk-s8530xpk.html
    aici aveti instalaea pentru Wave I si II si mai jos un tutorial(este prezentat pentru Wave II), eu aici lam instalat. Nu a fost nevoie sa astept varianta in romania

    RăspundețiȘtergere
  13. http://badadownload.com/2011/11/new-bada-2-0-rom-coming-soon-s8500xpk-s8530xpk.html
    jos este un tutorial pentru instalare. Videoul este prezentat pentru Wave II. mai sus aveti ambele variante, prima este la Wave I si mai jos este la Wave II. Aceasta este versiunea beta

    RăspundețiȘtergere
  14. http://www.badaforums.net/s8500-firmware/ uite acici toate detalile cine vrea sa faca la 8500 eu am facut si merge super ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si care l-ai descarcat de-acolo ca eu habar nu am pe care sa-l dau jos!!!...
      Cu stima....As fi recunoscator pt un raspuns..mersi anticipat...(alexandru_mrnea@yahoo.com)

      Ștergere
    2. Imi poate spune si mie cineva pe privat cum sa il instalez/care versiune din cele publicate pe linkurile de mai sus sunt cele care"merg".....?!?!...vi-as fi foarte recunoscator....multumesc anticipat...(alexandru_mrnea@yahoo.com)

      Ștergere
  15. Cum pot si eu sa fac un update la samsung wave 575 ? merge prin kies sau trebuie sa scot alt program? mersi

    RăspundețiȘtergere
  16. la wave 575 merge?prin kies nu merge,zice ca o am pe cea mai recenta..a facut careva la wave 575??

    RăspundețiȘtergere
  17. bada 2.0 pentru samsung wave s7230e a aparut in Romania? Eu nu gasesc nimic. Spuneti-mi si mie daca a aparut si de unde pot sa il downloadez.:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Am instalat Bada 2.0 pe Wave 2 si acum am probleme la conectarea prin 3G la internet si bateria se duce foarte repede. Ce setari trebuie sa fac?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...