sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Samsung Wave GPS - Bada OS Apps

             Samsung a creat toate smartphone-urile Samsung Wave cu GPS inclus si a creat si o aplicatie de navigatie inclusa pe care o gasiti in Meniu, cu denumirea de "Navigation" si icoana din stanga. Dar aceasta aplicatie are o perioada de doar 30 de zile de proba dupa care aplicatia numai are functia de navigare decat cu licenta cumparata.


     Licenta poate fi cumparata de la partenerul Samsung, Route66, care vinde o licenta pe viata incepand de la 29.99 Euro, in functie de harta aleasa si care are si o promotie pana la 31 decembrie 2011 prin care ofera gratis pentru un an de zile actualizarile camerelor radar pentru harta cumparata cu optiunea de navigare. Fara aceasta licenta aplicatia poate fi folosita pe post de GPS aceasta arantandu-ti pozitia ta pe harta. Hartile se pot descarca gratuit astfel : Deschideti aplicatia, mergeti la meniu More/Content/More Drive and Walk aici o sa va arate continentele, selectati continentul de pe care doriti harta, apoi vi se va afisa lista tarilor ce au harta, selectati harta dorita si apasati Download.
              Eu am descarcat harta pentru Romania si este foarte buna (actualizata la zi cu drumuri, denumiri si sensuri de mers) si functioneaza foarte bine GPS-ul cu ea. Smartphone-ul Samsung Wave are semnal destul de bun si in masina si pe strada, din interiorul imobilelor nu reuseste sa se conecteze la sateliti deloc.
          Am mai cautat si alte aplicatii de navigatie care sa poata fi instalate pe Samsung Wave, deci implicit pentru Bada OS, dar nu am mai gasit niciuna care sa aiba si harta Romaniei, nici pe bani si nici gratis. Se pare ca singura modalitate de a folosi functia de navigatie pe Samsung Wave este sa-ti cumperi licenta pentru aceasta aplicatie si puteti face aceasta aici unde gasiti si tutoriale video pentru a invata sa folositi aplicatia.

Daca gasiti voi ceva va rog sa postati un coment.
Merci

20 de comentarii:

  1. harta romaniei nu o gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. e posibil sa fie din cauza ca nu ai conexiune la internet, sau poate nu esti conectat la GPS, dar tind sa cred ca datorita internetului nu poti descarca harta Romaniei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai sunt aplicatii de GPS pentru Wave. Eu folosesc NDrive si Navitel(oarecum gratis, intelegeti voi.....) cu harta romaniei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anonim, am si eu o intrebare: NDrive si Navitel au meniul in limba romana?

      Ștergere
  4. eu unul nu am gasit si harti pentru Romania, si nici navigatie care sa funtioneze gratis pana acum. Daca ne poti ajuta asteptam un mesaj

    RăspundețiȘtergere
  5. Navitel e inca gratis in kies. Harti pentru el, crack si detalii pe www.badadownload.com. Spor :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua.in telefonul meu nu am aplicatia de navigatie si nici iconita.cum pot face rost de ele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce Telefon ai ? pentru ca telefoanele Samsung cu Bada OS au toate GPS, si ar trebui sa aiba aplicatia instala din fabrica si nici nu poate fi dezinstalata.

      Ștergere
    2. Ce aplicatie GPS este compatibila cu samsung wave y?

      Ștergere
  7. samsung wawe y cum functioneaza gps-ul ??? nu-i dau de cap.

    RăspundețiȘtergere
  8. cum pot sa ami instalez gps pe tel samsung wave y-gt-s5380D are versiunea bada 2.01111272051LISS5380D Va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  9. cum ma conectez la gps cu samsung Wave y...ma chinui de 2 luni,de cand l-am cumparat si nu reusesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Settings - connectivity - location, apoi dai enable location. Dupa asta deschizi programul de navigatie.

      Ștergere
  10. Pentru cine vrea navigatie pe bada am facut un tutorial cu instalarea ndrive 10 cu harta romaniei http://www.youtube.com/watch?v=DP2-DwUuGLw&feature=plcp

    RăspundețiȘtergere
  11. Am incercat sa pun Ndrive 10 pe un wave young. Instalarea s-a efectuat cu succes dar imi vede doar pe un sfert de ecran.:( Aveti idee de la ce poate fi? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Poti pune un video cum se vede pe tele tau Ndrive

    RăspundețiȘtergere
  13. Acelasi lucru l-am patit si eu

    RăspundețiȘtergere
  14. Functioneaza NDrive 10 pe Samsung Wave II (S8530) ???

    RăspundețiȘtergere
  15. cautati in samsung apps Be-on-road e gratuit si are si harta romaniei succes eu l-am folosit si e ok

    RăspundețiȘtergere
  16. este PERFECTA aplicatia be on road , am instalat-o si merge super !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...