marți, 9 decembrie 2014

Bada OS a fost deja ingropat !!!

           
           Revin dupa o pauza lunga in care am decis, ca probabil multi dintre voi, sa folosesc un alt sistem de operare care sa-mi permita o mai buna folosinta a smartphonului. In tot acest timp am folosit un telefon cu Android de care sunt foarte multumit, numai ca are niste probleme si este in service la reparat si a trebuit sa folosesc dinou telefonul Samsung Wave II GT-S8530.

           O regasire care mi-a adus aminte de ce mi-a placut asa mult acest telefon. Este foarte "sexy", se simte bine in mana (nici prea greu, nici prea mare) si este mai usor de folosit doar ca telefon, tine bateria mai mult si se pare ca este mai rezistent.
            Am incercat sa vad ce aplicatii au mai aparut intre timp, dar cumva Samsung Apps nu ma mai lasa sa ma loghez de pe telefon si am intrat pe varianta Web a Samsung Apps unde am ramas surprins sa vad ca telefoanele Bada au fost scoase din lista de dispozitive pentru care poti cauta aplicatii. Pe Samsung Apps nu au mai ramas nici macar urme ale existentei acestor telefoane si a aplicatiilor sau poate nu le-am gasit eu. Am trimis un mail sa-i intreb si astept raspuns. Dupa ce am reinstalat sistemul de operare Bada OS 2.0 am reusit sa ma loghez la Samsung Apps de pe telefon si am spus sa instalez totusi un jos sau ceva sa imi ocup timpul pe WC, numai ca nu am  gasit aplicatii noi si nici nu am putut instala o alta aplicatie, nu se descarcau in telefon.
            Acest lucru m-a facut sa ma intreb daca nu cumva a reusit cineva sa instaleze intre timp Android pe Samsung Wave si foarte rapid am gasit niste baieti destepti care au reusit si am impartasit metoda de trecere la Android 4.2.2 jellybean. Poate Samsung ar fi trebuit sa faca asta si astfel sa ofere o alternativa pentru cei care folosesc telefoanele Samsung Wave, dar se pare ca numai contam pentru Samsung si ni s-a pus cruce de mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...