luni, 3 octombrie 2011

Samsung Wave 3 Dual-Core ? Chiar este necesar ?

         Am dat peste un articol despre procesoarele Dual-core, si am stat si m-am gandit cum ar fi daca noul smartphone Samsung Wave 3 ar avea un astfel de procesor. Chiar daca inca nu se stie daca Samsung Wave va avea un procesor Dual-Core, sa ne intrebam daca chiar este nevoie de un astfel de procesor.


         Samsung trebuie sa treca la aceasta noua tehnologie si pentru gama Wave pentru a tine pasul cu tendinta din piata si pentru a creste viteza de transfer a datelor. Dar noua versiune Bada 2.0 este creata pentru a functiona pe un procesor cu un singur nucleu, ceea ce inseamna ca adaptarea la aceste procesoare ar trebui sa se faca.
         Testele au aratat ca procesoarele dual-core sunt mai rapide, dar pentru un utilizator normal este foarte greu de vazut diferenta, ceea ce te face sa te intrebi daca este chiar necesar sau este doar o strategie de marketing ?
         Eu cred ca deocamdata este excesiv procesorul Dual-Core care ar consuma foarte multa baterie, si dat fiind faptul ca pe telefon nu folosesti mai mult de o aplicatie in acelasi timp chiar daca sunt deschise mai multe in fundal(acestea nu folosesc procesorul). Eu as vrea ca noul smarthphone Samsung Wave 3 sa aiba procesor mai puternic cu un singur nucleu si mai mult RAM decat un procesor cu Dual-Core si desigur un ecran  SAMOLED+ cu o rezolutie 640 x 960 pixels, transfer de date 3G de 7.2 Mbps, si o baterie si mai performanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...