miercuri, 5 octombrie 2011

Opera mini pentru Samsung Wave


 Opera mini este un web browser pentru telefoanele Samsung Wave ce funtioneaza pe Bada OS. Este o alternativa foarte buna la web browser-ul Dolphin cu care vin smartphone-urile Samsung Wave, care mie nu imi place deloc.
Se instaleaza foarte usor, este mult mai rapid, si mult mai simplu de folosit si nu este nici un pericol cu instalarea acesta este luat direct de pe pagina oficiala Opera. Sunt 2 modalitati de instalare :







Am sa postez si acest videoclip care arata cum se instaleaza si cum arata Opera mini pentru a va convinge singuri, este o alta versiune dar va descurcati voi.

2 comentarii:

  1. Salut !Cine ma pote ajuta cu o explicatie,am un Wave 3 si am incercat sa instalez mini opera, merge instalata pana la punctul cu acceptul,cand sa daun accept butoanele nu sunt active deci ele exista dar nu se activeaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ma ajuta si pe mine cineva cu instalarea mini opera pe samsung wawe 3, eu nu am reusit

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...