duminică, 19 februarie 2012

Samsung Apps si Bada 2.0 devin enervante

           Pana acum o saptamana chiar nu ma deranja deloc faptul ca inca nu pot face upgrade la versiunea Bada 2.0 cu telefonul meu Samsung Wave II, desi in multe alte tari acest lucru se poate face de cateva luni bune. Asta deoarece bada 1.2 este un sistem foarte bun de operare cu care sunt multumit si puteam linistit sa astept noile beneficiile pe care le are Bada 2.0, dar de o saptamana Samsung Apps Romania a decis sa introduca aplicatiile si jocurile special create pentru Bada 2.0 si pentru
smartphone-urile Samsung Wave II Samsung Wave I, chiar daca acestea inca nu pot beneficia inca in Romania de Bada 2.0 si implicit de aceste aplicatii si jocuri.
         Cum toata lumea acum creaza doar aplicatii compatibile doar Bada 2.0, pentru a participa la competitiile Samsung si pentru ca normal acesta este viitorul si pot crea aplicatiile si jocurile mult mai bine, Samsung Apps este plin acum de aceste aplicatii si culmea sunt cele mai populare, cele mai vandute ca si cum ar fi plina Romania de terminale Samsung Wave cu Bada 2.0 (bullshit).

         Acum vezi si tu o aplicatie, te bucuri ca exista o astfel de aplicatie si vrei sa o descarci numai ca iti da un mesaj de eroare cum ca nu ai versiunea corespunzatoare de Bada. Daca tot au facut asta puteau macar sa mai bage un filtru la cautarea de aplicatii dupa versiunea de Bada OS cu care este jocul compatibil, sa numai stai sa pierzi timpul si sa te enervezi.
Samsung Apps a adunat si o bila neagra de la mine. Sper ca macar Bada 2.0 sa fie disponibil mai repede pentru Romania, pentru dupa cum am vazut este chiar foarte asteptat de toata lumea.
       

27 de comentarii:

  1. Chiar astazi mi-am instalat bada 2.0 pe telefonul mobil wave 2 ,merge foarte bine are o interfata foarte buna si placuta ,mult mai usor de utilizat ,si spre deosebire de asta pot descarca acum ori ce joc doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te duci la baietii la service eu am dat 70 lei pt update de la 1.2 la 2.0 plus decodat ca era pe vodafone si acum n am ce sa zic iau ce vreau unele gratis altele cu banii de ex fruit ninja 1.32 euro in rest mi se pare ca 2.0 se misca mult mai greu decat 1.2 care il aveam

      Ștergere
  2. eu am wave gt s8500 si imi arata in kies '''' dispozitivul dumneavoastra nu acepta upgrade de software prin intermediul kies ''' si nu stiu care ar fi problema de nu merge

    RăspundețiȘtergere
  3. Bada 2.0 este disponibil pentru Romania, tre sa te "legi" la Kies si restul va face singur acest lucru. Ai un blog "Totul despre Basa OS" dar habar n-ai pe ce lume traiesti. Shoot yourself!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bada 2.0 este disponibil poate doar pentru o parte din telefoanele ce utilizeaza acest S.O. Eu am wave 575, mare prostie am facut ca am dat banii pe el, si in afara de faptul ca mighty Kies il vede, nu face nici firmware update, iar mai nou nu se mai conecteaza nici in Samsung Apps. Sa nu mai vorbim ca Wave 575 nici macar nu era in lista cu telefoane acceptate de aplicatie. E bunicel telefonul dar degeaba daca nu are suport. Nu recomand acest model.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am un Samsung 575 care nu se mai poate conecta la Samsung Apps. Nu primesc nici un mesaj de eroare ... nimic... Ma poate ajuta cineva? Ideii ... Multumesc.

      Ștergere
    2. Eu am pus pe 723 bada 2.0 beta. Acum ma anunta ca "dispozitivul dumneavoastra nu acepta upgrade de software prin intermediul kies". A pus cineva 2.0 pe 723 prin kies? Multumesc!

      Ștergere
    3. Si eu am un wave 575, si nu spun ca am dati banii DEGEABA, deoarece am pus bada 2.0 pe el!. Si acum am un super-smartfone !
      Bada 2.0 este cel mai bun software pentru telefoanele samsung wave.

      De la bada 1.1 - la bada 2.0

      versiuni > 1.0 , 1.1 , 1.2 , 2.0 , 2.1 !!!
      eu am 2.0 ! pe wave 575 !

      Ștergere
    4. uite aici dar telefonul trebuie sa fie decodat succes !!!!!!!!![http://www.mysamsungwave.com/index.php?topic=15962.0]

      Ștergere
  5. intradevar bada 2.0 este disponibil pt update si in Romania :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut. Eu am wave II si am facut update la bada 2 dar nu merita absolut deloc deoarece are o instabilitate foarte mare in sensul ca se restarteaza foarte des aplicatiile ce le gaseam cu bada 1 si erau date ca freee pentru bada 2 acum majoritatea sunt cu plata ia cele free 95% nu functioneaza nu pot intelege dece Samsung pune toate aceste aplicatii in app store daca nu sunt functionale . De cand am schimbat os-ul singurul lucru diferit este interfata meniului si un singur lucru in plus si functional pe tel. este app Vlingo care citeste agenda si te anunta vocal cine te apeleaza sau de la cine ai primit mail sau mesaj (funny) dar nici aceasta nu are suport in limba romana (doar engleza)
    Concluzia mea este ca nu merita momentan sa schimbati os-ul cu bada 2

    RăspundețiȘtergere
  7. Da de unde ca nu merge pe Kies ...poate la anul!!!:(

    RăspundețiȘtergere
  8. renuntati la bada si treceti pe android o alegere perfecta sincer imi pare rau pt wave este un tel superb da ca sistem de operare lasa de dorit :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ma pot conecta la Samsung Apps, imi da eroare...Ma puteti ajuta cu un sfat?

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand o sa apara versiunea de bada 2.0 si in Romania si o sa imi fac update,o sa imi ceara spatiu in telefon,daca intelegi la ce ma refer :-?.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stie cineva un GPS pentru Samsung Wave Y cu meniu in limba romana??

    RăspundețiȘtergere
  12. am un wave 2 am pus ultimul firmware si de atunci nu mai pot intra pe apps imi spune procesare nereusita

    RăspundețiȘtergere
  13. am si eu o intrebare,cum descarca si instala jocuri pe samsung wave II bada 2.0 in afara de samsung apps???

    RăspundețiȘtergere
  14. Exista macar un strategy game pt samsung wave Y?

    RăspundețiȘtergere
  15. Salutare aseara am instalat Bada 2.0 pe Samsung Wave 575 merge putin putin mai greut decat bada 1 dar diferenta este ca de la cer la pamant ... singura parte aiurea pe care o vad e ca la Samsung apps gasesti majoritatea aplicatiilor si temelor pt bada 1.1 si 1.2 dar acestea merg si pe bada 2 :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Salutare eu am bada 2.0 din dotare pentru ca am wave y dar nu gasesc jocurile mai cunoscute gen doodle jum si alte jocuri de genu aveti idee de pe ce site le pot descarca?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...